دلخــــــــــــــــــــــــــــورم اذت!
عشق و نفرت
درباره وبلاگ


آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت

پيوندها
رز
R & SH & S
E.....L....I....A
رها
وروجک
نسیم
پاتریس چت
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس my-love86.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 29430
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ღtinaღ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
16 / 9 / 1398برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ღtinaღ

 

 

 

آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم

که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت


† . گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی بکشی

نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی

بلکه برای اینکه ببینی،

برای چه کسانی اهمیت داری

که این “دیوار” را بشکنند…!

 

† . کوچک که بودیم تاب نداشتیم،

بزرگ که شدیم کوچکتر شدیم

تا بی تاب تر شویم …

 

† . آدمــــ ــا مثـلِ عکســـا هسـتـــن ؛

زیـــــــادی کـــه بـــزرگــشـــون کنـــی ،

کیــفیـتــشــون میــاد پــایـیـن . . . !

 

† . از آن شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد

سال ها می گذرد …

من هنوز منتظرم از خواب بیدار شوی ..

 

† . راوی قصه عاشق دخترک شده بود ،

قصه را طول می داد تا شاهزاده قصه کمی دیرتر برسد ..

 

 

آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم

که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت


 

† . گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی بکشی

نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی

بلکه برای اینکه ببینی،

برای چه کسانی اهمیت داری

که این “دیوار” را بشکنند…!

 

† . کوچک که بودیم تاب نداشتیم،

بزرگ که شدیم کوچکتر شدیم

تا بی تاب تر شویم …

 

† . آدمــــ ــا مثـلِ عکســـا هسـتـــن ؛

زیـــــــادی کـــه بـــزرگــشـــون کنـــی ،

کیــفیـتــشــون میــاد پــایـیـن . . . !

 

† . از آن شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد

سال ها می گذرد …

من هنوز منتظرم از خواب بیدار شوی ..

 

† . راوی قصه عاشق دخترک شده بود ،

قصه را طول می داد تا شاهزاده قصه کمی دیرتر برسد ..

 



نظرات شما عزیزان:

مجید19
ساعت18:08---30 آذر 1391
بر سر دو راهی ام . . . یک راه به تــو می رسد و یک راه به تنهایی . . . همیشه تو را بر می گزینم و می رسم به تــــنهایی . . . !!!
وبلاگت خیلی قشنگه . فقط یه دستی سر و روش بکش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: